Fórum

Felhasználó: Jelszó:   Emlékezz rám? 
Opencart Magyarország Fórum / Támogatás / Általános kérdések / Rendeléssel kapcsolatos problémák
Készült:  2017 Máj 16 17:03
Sziasztok!
Még új vagyok az OpenCart-ban, és amióta használom, viszonylag kis mértékben ismertem ki magam a rendszerében, szóval előre is a türelmeteket és megértéseteket kérem

Jelenleg csak teszt jelleggel dolgozom egy saját webshopon, szóval nincs semmilyen céldátum, vagy hasonló. Egyszerűen csak magamnak csinálom, és ha szerencsésen összejön minden, akkor éles oldalként is üzemelhet.

De rátérve a konkrét problémámra:
Ha leadok egy rendelést, akkor megkapom szuperül az e-mailt a beállított címre, miszerint a rendelés leadása megtörtént, és minden oké.
Viszont az elsőszámú problémám, hogy a rendelés a korábbi rendeléseim menüpontban nem jelenik meg!
A másik, hogy az admin felületen a rendelés státusza alapból az, hogy teljesítve van a rendelés, pedig beállítottam, hogy az alapértelmezett az legyen, hogy feldolgozás alatt. (Bár nem lepne meg, hogyha kiderülne, hogy ezt is legalább 3 helyen kell beállítani, mint sok más dolgot...)
__________________
www.xpressgrafx.hu
Készült:  2017 Máj 16 17:50
update
Ha az e-mail-ben kapott linkre kattintok, akkor megjelenik a rendelés részletei, de ha a weboldalon választom ki az "eddigi rendeléseim" menüpontot, ott semmi nem jelenik meg.
__________________
www.xpressgrafx.hu